FANDOM


m
Line 86: Line 86:
 
::::::Just leave this scrub be, he thinks nhway is bad, and yet his midline and monk are clearly terrible. Green and purple is very defensive in this current meta. [[User:Trance Gemini|Trance Gemini]] 21:55, 30 April 2009 (UTC)
 
::::::Just leave this scrub be, he thinks nhway is bad, and yet his midline and monk are clearly terrible. Green and purple is very defensive in this current meta. [[User:Trance Gemini|Trance Gemini]] 21:55, 30 April 2009 (UTC)
 
:::::::LOLOLOL you guys don't know how to read? I run this shit all the time in GvG I don't think is bad, are you fucking kidding me? this shit is OP'd abuses every single broken skill in the game, just saying, if you are capable of reading, it needed a fucking update... Aegis over stances, Ele/rit flagger instead of lulz SF runner. I already addressed the hard res... so yeah umm, learn to read? Aegis provides enough prot party-wide for the vast midline, also consider a magebaner considering everyone is running aegis, is whatever you want, thanks for taking your time and just rage-typing shit instead of thinking of my true point. Oh thanks to that flamer for actually taking your time and flame me on my own page. <3 read next time! and ggs! [[User:Joans34|<font color="Joan">'''Joan'''</font>]] [[User_talk:Joans34|''<font color="Blue">%</font>'']][[Image:SpamzGodz.jpg|19px]] 06:19, 3 May 2009 (UTC)
 
:::::::LOLOLOL you guys don't know how to read? I run this shit all the time in GvG I don't think is bad, are you fucking kidding me? this shit is OP'd abuses every single broken skill in the game, just saying, if you are capable of reading, it needed a fucking update... Aegis over stances, Ele/rit flagger instead of lulz SF runner. I already addressed the hard res... so yeah umm, learn to read? Aegis provides enough prot party-wide for the vast midline, also consider a magebaner considering everyone is running aegis, is whatever you want, thanks for taking your time and just rage-typing shit instead of thinking of my true point. Oh thanks to that flamer for actually taking your time and flame me on my own page. <3 read next time! and ggs! [[User:Joans34|<font color="Joan">'''Joan'''</font>]] [[User_talk:Joans34|''<font color="Blue">%</font>'']][[Image:SpamzGodz.jpg|19px]] 06:19, 3 May 2009 (UTC)
  +
  +
  +
== Die a painfull death ==
  +
  +
^ '''[[User:Fish|<span style="font-variant: small-caps; color: blue">Fishels</span>]]'''[슴Mc슴]'''[[User talk:Fish|<span style="font-variant: small-caps; color: red">Mootles</span>]]''' 09:50, 7 May 2009 (UTC)

Revision as of 09:50, May 7, 2009

What're the exact bars? ---Chaos- 10:38, 14 February 2009 (EST)

Idk, i dont play GW much anymore. But you're running PnH without Deny. If you decide to take the PnH over the RC, Smite Condition should probably be on the smite monk. And the suggestion of taking Patient over Holy Veil seems kinda iffy, moreso if you dont have deny mainbar on the PnH. Jebuspachi-1-1.jpgMcPachirisu 11:18, 14 February 2009 (EST)

People actually run dual prots with two copies of SB, no patient, no PS, and no infuse? Even without having played in about a month, this seems kinda iffy--GoldenGoldenstarStar 11:22, 14 February 2009 (EST)

Also axe/sword seems kinda meh, axe/hammer or axe/axe usually does the job better iirc--GoldenGoldenstarStar 11:23, 14 February 2009 (EST)

Sword warriors are really really bad in this meta, cripslash especially so because everyone runs foul feast. -- Cirque

Dismember Body Blow Disrupting Chop Bull&#039;s Strike Shock Primal Rage Rush Resurrection Signet
Dismember Body Blow Disrupting Chop Bull&#039;s Strike Distracting Strike Primal Rage Rush Death Pact Signet
Melandru&#039;s Shot Hunter&#039;s Shot Savage Shot Distracting Shot Natural Stride Mending Touch Apply Poison Resurrection Signet
Lingering Curse Faintheartedness Defile Defenses Enfeeble Foul Feast Rend Enchantments Return Resurrection Signet
Light of Deliverance Signet of Rejuvenation Signet of Rage Castigation Signet Disciplined Stance Judge&#039;s Insight Strength of Honor Resurrection Signet
Reversal of Fortune Spirit Bond Restore Condition Guardian Aura of Stability Shield of Absorption Holy Veil Disciplined Stance
Infuse Health Word of Healing Patient Spirit Signet of Rejuvenation Protective Spirit Dismiss Condition Spotless Mind Disciplined Stance
Searing Flames Glowing Gaze Weapon of Warding Wielder&#039;s Boon Soothing Memories Protective Was Kaolai Flame Djinn&#039;s Haste Fire Attunement

FrostrageFrosty po! 11:30, 14 February 2009 (EST)

Just looked at the main bar thing and lold FrostrageFrosty po! 11:30, 14 February 2009 (EST)

doesn't RC normally run castig sig over soa if not running gole?--GoldenGoldenstarStar 11:37, 14 February 2009 (EST)
I not good on monk bars FrostrageFrosty po! 13:14, 14 February 2009 (EST)

Bars for LoD/SF as I've seen it:

Light of Deliverance Signet of Rejuvenation Smite Hex Bane Signet Signet of Rage Optional Mantra of Inscriptions Resurrection Signet


Searing Flames Glowing Gaze Meteor Protective Was Kaolai Flame Djinn&#039;s Haste Glyph of Lesser Energy Fire Attunement Resurrection Signet

crazyCowcow 11:36, 14 February 2009 (EST)

No SoH/Judge's defeats the object of running it, /Me isn't a bad variant but being as your running a monk in the midline already you may was well be stupoid as defence bitches. FrostrageFrosty po! 11:38, 14 February 2009 (EST)
A flagger with no heals in exchange for a midline who can only divine favour heal NPCs using one 12 seconds recharge spell =/ - Miserysig (talk) 11:57, 14 February 2009 (EST)
OH I'M SORRY! I DIDN'T TAKE SIGNET OF REJUVENATION INTO ACCOUNT! - Miserysig (talk) 11:57, 14 February 2009 (EST)

(Reset indent) I trusted you guys to have observed more D: As if I'm to preach about it. The bars here are pretty much c/p'd of wiki bars and what I've seen being ran. If you're sure of something just mainbar it without asking. As if I'd be the creator of this. What comes to Sword Wars, I've seen people run this with cripslash/primal sword but not with hammers/more than one axpress. Could someone fix the monks? ---Chaos- 13:01, 14 February 2009 (EST)

rate

gogogo. and thanks a lot for the bars. --The preceding trolling attempt was made by Chaos (talk) . 19:01, 17 February 2009 (EST)

I herd u like getting pwnd by split

Oh Yeah! :> - Ofc LoD is nice vs Pressure but vs Rawrspikke/Spikkes its REALLY bad :> Same vs spikke, nH vs RsC..nH got really owned. But W/e really strong 8V8.

This is actually strong at split, too. SF flagger makes sure you kill them before they kill you, and you can't afford to send rit with the split because then your main team gets farmed. Also; pyth ownzzzz. —ǘŋƐxɩsƫ 10:27, 18 February 2009 (EST)
Well ye i agree on the killer point, but say if they send a basic 3man split, who would gone back? Massive Image-Massive Sig 10:56, 18 February 2009 (EST)

um. you have two wohs. just send on back with the SF, and you should be fine. send back a pr to collapse if necessary (never is lol). --Readem 16:46, 18 February 2009 (EST)

Take 2 smiters with Signet of Rage+rend, ranger with Sundering/Turret, tank the pressure and DPout their warriors and this build is fun to play against :d Only need not to fail epicly in split 137.163.16.66 10:25, 27 February 2009 (UTC)

I erd 8 mnks iz kwel

Dunt u sink ? 80.10.76.53 16:02, 18 February 2009 (EST)

That build is so gay, fuck euros Didi 16:04, 18 February 2009 (EST)

this is an american build :/. we have 1 guy who lives in new zealand, 1 in singapore, 1 in canada, and everyone else is american. --Readem 16:48, 18 February 2009 (EST)

And u people dare to QQ bout euro who cannot handle pressure or cannot even play properly ? lol Didi 17:13, 18 February 2009 (EST)
Why dual WoH ? Vashan 18:32, 20 February 2009 (UTC)
Because FF +PS takes care of all conditions you'll face, making RC and LS uneeded. Btw rawr rolled shat with this with DE on all 4 squishies other than the monks who had dual stance, obviously. I heard build wars wins against guild wars. 96.245.52.123 22:51, 21 February 2009 (UTC)
Where are the euro's? —ǘŋƐxɩsƫ 10:41, 24 February 2009 (UTC)
I ACCUSE YOU OF LYING READEM! New Zealanders do not play Guild Wars. - Misery CowMisery Says Moo 11:43, 24 February 2009 (UTC)
yay crayons — Skakid Rally- kupo!S9M 03:16, 25 February 2009 (UTC)

Runner

Prob me but still havent seen nH running this with SF or? Massive Image-Massive Sig 14:04, 25 February 2009 (UTC)

They didn't in the mAT, no --Tai Sig 14:08, 25 February 2009
They were only testing the SF runner in the build. It's not a part of their regular build. —ǥrɩɳsɧƴɖɩđđɭɘş Grinshpon blinky cake 05:31, 28 February 2009 (UTC)

Name

The old name was more descriptive. No Honor may have made it but it gives no description of the build. Change back?--Paralyzing GazeLiger414 Liger414 talk 20:11, 25 February 2009 (UTC)

Everyone calls it NHway, which is what I moved it to. Cute McMonkeyTab 20:11, 25 February 2009 (UTC)
Hmm, fair enough, is there something on PvX:Name(or w/e it is called) about naming stuff after how people do ingame? Because if so fine but if not we should put it in or change this back.--Paralyzing GazeLiger414 Liger414 talk 20:12, 25 February 2009 (UTC)
PvX:Name tells us to either have a descriptive and simple name or then use the name everyone calls it in game. --Chaos sig 2 20:14, 25 February 2009 (UTC)
Its a bit like Rawrspike most people generally know what the build is. Frostysig9000FrostytheAdmin 20:15, 25 February 2009 (UTC)
Kk thanks Chaos, but I do think some of the build names need purged, such as Wooperspike.--Paralyzing GazeLiger414 Liger414 talk 20:16, 25 February 2009 (UTC)
Team builds aren't as strict because describing them can't be done just with a few words. And Wooperspike is weird :o --Chaos sig 2 20:20, 25 February 2009 (UTC)
I tried thinking up another name for Wooperspike, but as you said, can't be done in a few words.--Paralyzing GazeLiger414 Liger414 talk 20:23, 25 February 2009 (UTC)
"RawrPressure" cos rawr ran it in monthlies? 137.163.16.66 09:24, 27 February 2009 (UTC)
Let's rename GW to Rawr Wars while we're at it =/ and name everything else to Rawr <suffix> too. ---Chaos- 13:10, 27 February 2009 (UTC)
smiterawr --Shazzydiddles 20:06, 28 March 2009 (UTC)

WTB update

I herd teams with large midline and poor defense get wtfpwnd by 2 frontliners. No one really uses stances anymore, SF runner is brave but not strong enough to hold splits. WTB hex removal, you only 2 to deal with an LC meta. If you have a LoD fast cast (or even a monk) why not put a hardres in there and let the strong ranger split better? I suggest running this as it's posted here and your warriors will only see "block block block" while your entire midline has dropped at least 3 times. Umm also why use a cripslash? you have mel's shot, o wait, doesn't matter! it all gets PnH'd or FF'd :D Joan %SpamzGodz 14:17, 28 April 2009 (UTC)

So an LoD and faint and FF bitch with dual woh isnt enough defence? ok Rawrawr Dinosaur 14:59, 28 April 2009 (UTC)
Tho, I don't think this is the real flagger. ---Chaos- 17:09, 28 April 2009 (UTC)
Condition removal won't stop warriors from killing your midline during offspikes (or even in spikes), and lololol LoD heals for like 50 every 10 seconds... a flare spam can outdamage that O_o and add to that LC (which is meta omg). LoD doesn't mean defense in this team AT ALL it only means party heals to take off some pressure off the monks. Oh oh, and Cure Hex + PnH + Veil say hai to faint :D Joan %SpamzGodz 18:23, 28 April 2009 (UTC)
Heal says hi to dmg. Also, you suck. ---Chaos- 18:31, 28 April 2009 (UTC)
Lolol and LC says goodbye to poor heals, a PwK heals more, and you can stack em if you are smart enough 163.118.218.193 00:58, 29 April 2009 (UTC)
I kinda hope you did realize that my message was sarcasm until the point of mocking a person or two. ---Chaos- 20:41, 30 April 2009 (UTC)
Ye you're pretty bad, NHway is fairly defensive. Wtf defence do you suggest? A bsurge in foul feast meta? Or a me/e in pnh? Rawrawr Dinosaur 19:52, 29 April 2009 (UTC)
Just leave this scrub be, he thinks nhway is bad, and yet his midline and monk are clearly terrible. Green and purple is very defensive in this current meta. Trance Gemini 21:55, 30 April 2009 (UTC)
LOLOLOL you guys don't know how to read? I run this shit all the time in GvG I don't think is bad, are you fucking kidding me? this shit is OP'd abuses every single broken skill in the game, just saying, if you are capable of reading, it needed a fucking update... Aegis over stances, Ele/rit flagger instead of lulz SF runner. I already addressed the hard res... so yeah umm, learn to read? Aegis provides enough prot party-wide for the vast midline, also consider a magebaner considering everyone is running aegis, is whatever you want, thanks for taking your time and just rage-typing shit instead of thinking of my true point. Oh thanks to that flamer for actually taking your time and flame me on my own page. <3 read next time! and ggs! Joan %SpamzGodz 06:19, 3 May 2009 (UTC)


Die a painfull death

^ Fishels[슴Mc슴]Mootles 09:50, 7 May 2009 (UTC)

Community content is available under CC-BY-NC-SA 2.5 unless otherwise noted.