FANDOM

{My Userpage}
[ Archive 1 // Archive 2 // Archive 3 // Archive 4 ]
It is currently: 04/10/2020 14:06

Your clock's wrong. --71.229 06:58, 27 January 2008 (EST)

I used {{CURRENTMONTH}}/{{CURRENTDAY}}/{{CURRENTYEAR}} {{CURRENTTIME}}, so its set to whatever the wiki is set at. — Teh Uber Pwnzer 09:39, 27 January 2008 (EST)

Lol Signets

What build were you using anyway? Just curious. If it was good enough to get you decently far, then I'm all for it. --GoD Sig3GuildofDeals 17:15, 27 January 2008 (EST)


Signet of Judgment Castigation Signet Bane Signet Signet of Humility Ether Signet Mantra of Inscriptions Holy Wrath Resurrection Signet

14 insp, 11 smite, 9 fc. — Teh Uber Pwnzer 18:05, 27 January 2008 (EST)

Needs moar signet of the unseen... -- Armond WarbladeArmond sig image{{sysop}} 02:01, 28 January 2008 (EST)
So it is 12+1+1, 11, 6+3? --GoD Sig3GuildofDeals 18:49, 4 February 2008 (EST)
Meant 13 insp. All minors. — Teh Uber Pwnzer 19:41, 14 February 2008 (EST)

Click me

^ — Teh Uber Pwnzer 10:45, 28 January 2008 (EST)

OMG OMG PERVE!! --GoD Sig3GuildofDeals 18:48, 4 February 2008 (EST)
Perhaps you could provide us with a list of builds that you have created. ▪ √ēт [no:Du] 18:52, 4 February 2008 (EST)
Here is all my edits to the build namespace. If I were to rate myself I would probably rate as average tbh. Also, wtf is with the "OMG OMG PERVE!!" thing?

lol EVE

Do you still play EVE online? —ǥrɩɳsɧƴɖɩđđɭɘş Grinshpon blinky cake 20:49, 13 February 2008 (EST)

got boring. — Teh Uber Pwnzer 22:29, 13 February 2008 (EST)
It pretty much ended up like this: turn on computer, start training a skill, turn computer off, find something else to do until it was trained, repeat. — Teh Uber Pwnzer 22:31, 13 February 2008 (EST)

Hmm

Even though you edited my user page without my consent, it's perfectly fine since you're now a cool person for liking to see people's babies being eaten by me. ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡Inf͡i͡d͡e͡l̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı__̡͌l̡* 20:50, 14 February 2008 (EST)

=) — Teh Uber Pwnzer 21:40, 14 February 2008 (EST)

Ghail Farmer

hey,
Where did pvx decide to change this build to other in stead of good, because i can't find it anywhere? Pulpulpullie 04:16, 15 February 2008 (EST)

Check the ratings page. The reasoning is it's slower than a E/A or A/E and Ghial's staff is hardly worth farming anyway. --71.229 04:18, 15 February 2008 (EST)

WoW

It's feckin' boring. --71.229 19:51, 16 March 2008 (EDT)

He must not have gotten to level 40 yet. Lord Belar 19:52, 16 March 2008 (EDT)
Recent update cut 1-60 leveling by a ton. — Teh Uber Pwnzer 02:03, 17 March 2008 (EDT)
Unless you're playing on retail with a decent guild, 60+ is going to suck shit too. --71.229 02:08, 17 March 2008 (EDT)
[1] Been using this. Supposedly able to get you to 70 in a few weeks. — Teh Uber Pwnzer 02:18, 17 March 2008 (EDT)
In before LOLOLOL WORLD OF WARCRAFT SUUUCKS!!! GUILD WARS, YEAAH !!!! AAAAAAAAAAAARRGGGH FRENZYYYYYYYY or anything similar. ɟoʇuɐʌʎʞɔıɹPanic srsbsns 02:35, 17 March 2008 (EDT)
Or you could kill Boars... --GoD Sig3GuildofDeals 07:56, 19 March 2008 (EDT)
LOLOLOL WORLD OF WARCRAFT SUUUCKS!!! GUILD WARS, YEAAH !!!! AAAAAAAAAAAARRGGGH FRENZYYYYYYYY –Ichigo724Ichigo-signature 00:47, 6 June 2008 (EDT)

Special:CheckUser

? --71.229 04:26, 9 July 2008 (EDT)

Yes, its a checkuser log, but where did I find it? — Teh Uber Pwnzer 04:46, 9 July 2008 (EDT)
Cookies pls. --71.229 04:50, 9 July 2008 (EDT)
Sorry, I only have one atm.
Cookie
I wasn't expecting anybody to find it so fast. — Teh Uber Pwnzer 04:56, 9 July 2008 (EDT)
I cheated. :O --71.229 05:05, 9 July 2008 (EDT)
Gah, I forgot all about the mighty power of Google. — Teh Uber Pwnzer 05:22, 9 July 2008 (EDT)

Yur Birfday

Is the same as mine? How old ru currently?--Xfire14siggy 09:18, 5 August 2008 (EDT)

16. — Teh Uber Pwnzer 15:29, 5 August 2008 (EDT)
Well then ur ezactly 2 years older than me. Happy almost birthday :) This girl in my grade also has the same b-day as us :)--Xfire14siggy 15:31, 5 August 2008 (EDT)
Happy birthday! Damn I feel old. Mango 21:29, 5 August 2008 (EDT) oh wait i'm still 16 for a month
Uh, my birthday is still two months away. — Teh Uber Pwnzer 00:41, 6 August 2008 (EDT)

Diablo Median

is awesome. --71.229 03:38, 13 August 2008 (EDT)

Yep. — Teh Uber Pwnzer 06:18, 13 August 2008 (EDT)
Community content is available under CC-BY-NC-SA 2.5 unless otherwise noted.